Dear clay crafted blogger

Note: Almost all of these picture are not mine, I'm just copy paste from other ... hope 'others' don't mine to let your picture be in here. it just to separate the beauty of your creation to more others CP craft lovers to enjoy the amazing creation of yours. If the owner refuse and not happy with these, please let me know and I'll remove it. thank you, and your CP craft is really stunning , really awesome.

Thursday, 29 March 2012

BISNESS CUKA






Bisnes ni, memang salah satu hobi yana, kalo boleh macam macam bisness nak trai, sekarang yana juai cuka dan jus, bagus untuk kesihatan di samping itu makanan sunnah.  ssapa yg nak trai cuka yg yana juai ni.. sila ler ker ruangan sebelah, order guna talipon jer... sms nama, alamat, barang apa, dan jgn lupa jugek bain kan duwet dulu... insaALLAH saya akan pos kan untuk kkawan.  clay flowers tu masih dalam pembikinan lah.. tak dan nak berkreative sungguh sungguh lagi ler..  

No comments:

Post a Comment