Dear clay crafted blogger

Note: Almost all of these picture are not mine, I'm just copy paste from other ... hope 'others' don't mine to let your picture be in here. it just to separate the beauty of your creation to more others CP craft lovers to enjoy the amazing creation of yours. If the owner refuse and not happy with these, please let me know and I'll remove it. thank you, and your CP craft is really stunning , really awesome.

Saturday, 8 October 2011

roses dan gaberra daisy




smalam umar balik kampung ngan walid dia... so dapat ler siapkan separuh gaberra daisy... tapi nampaknye lambat pulak ler sambungannya... ada orang tempah baju la plak...  malas betul nak menjahit lagi.. tapi hubby mintak tolong buatkan baju untuk kawan dia nak kawin  terpaksa ler... hemmmmmm........ kak maz jiran kat bawah tu ajak kongsi kedai.. dia nak buka dobi. ingat nak buka balik kedai jahit.. leh jugek kumpul duit p china... pastu buka studio clay sendiri... rasa macam tak nak dah ler kejar duit ni.. nak bersenang senang jer.. tapi kalau bersenang senang jer mana nak senang replah jingga gak nak hidup.  alangkah baiknya happynya dapat buka studio clay .. pastu berhobby sepanjang masa... memang  gila ler berkraft ni... suka sangat...

2 comments:

  1. salam yana...akak ni minat gila gak kat kraf ni...beratuth habis sbb nak mengetrai, tapi x siok sbb xde kawan kongsi minat. Nak bertanya2.

    Sebenarnya dah jumpa blog ni th lepas, pastu lupa nak bookmark, hilang dari ingatan.... hari jumpa balik, baca blog yana ni buat semangat akak kembali.

    ReplyDelete
  2. Salam... ada jugek org masuk ke sini n beri komen... kak tinggal mana, aar, best ada kawan yg suka benda ni... yana tak ler pandai, sekadar dapat buat bunga sikit sikit camtu jer. ingat nak p belajaq ler.. kat damansara ada kelas.. tapi sekarang masih sibuk.. ngan anak anak n bisness.

    ReplyDelete